top of page

Uke 33

  • 11. aug. 2025
  • 1 min lesing

I Refstadveien 102 er vi tilbake fra sommerferie og ser frem mot en travel høst. Foreløpig har vi støpt betongdekke over kjeller i halve bygget, og fortsetter videre med resten av betongdekke over kjeller. Det har kommet noen nye arbeidere til plassen, og det vil komme flere, slik at vi kommer oss oppover i bygget. Fremover blir det derfor mer tungtransport i Refstadveien med betong, prefabrikerte elementer og diverse materialer.


STØ Entreprenør oppfordrer alle naboer til å benytte gangfelt på andre siden av veien, og IKKE gå inn i lossesonen vår (den avsperrede gang- og sykkelsti utenfor vårt byggegjerde). Dette med tanke på deres egen sikkerhet!


Som tidligere nevnt har vi satt opp nye gangfelt på hver side av lossesonen, i tillegg satt ned fartsgrensen til 30 km/t forbi byggeplassen.


Vi håper våre naboer har hatt en fin ferie, og vi vil takke for tålmodigheten deres!☀️


Med vennlig hilsen STØ Entreprenør



 
 

Siste innlegg

Se alle
Uke 24 - Gravearbeid

I Refstadveien 102 starter vi denne uken med gravearbeid mellom bygget og Refstadveien for tilkobling på kommunalt vann og avløp. Arbeidet vil pågå fra kl. 07:00 til 19:00 i 3–4 uker, med forventet fe

 
 
Uke 18

I Refstadveien 102 holder vi på i skrivende stund å demontere tårnkranen, for råbygget er endelig ferdig. For observante naboer og interesserte kan dere se at vi har pyntet med en "krans"/et grantre p

 
 
Uke 13

I Refstadveien 102 jobber vi for tiden med siste etasje av råbygget. Denne uken monterer vi veggelementer i plan 12 og dekke over plan 12. Råbygget er planlagt ferdig i løpet av uke 15, som er uken et

 
 

Pilar Bjerkes naboside er her for å holde deg oppdatert på byggeprosessen. Vi vil på denne siden dele informasjon om hva som foregår på byggeplassen, samt varsle om hva som skjer i periodene fremover.

Illustrasjoner: Plyo 

Eksteriør/bygget: Arkitekten A-Lab

Refstadveien 102, 0589 Oslo

Bydel Bjerke, Oslo, Norge

bottom of page